bloggar igen :*

inte bloggat på länge .. gjort annat men nu kommer det ;p
haha för kung är jag dårå :)








älskarey<3

the thing is tahat i love you, i don't  want to lose you
baby, you are my life ,  i need you <33










skön dag i dag, slutade vid 1, vid 2 gick jag upp på stan med
malin & elise :* vart en sanbbis med malin hon skulle träffa sin
pööjk då, så jag och elise forsatte upp på stan (:
köpte skor på nilsson ;p sen åt vi mcdonalds så tjjjjoocka
vi är haha ;p tunga är vi elise ... 








känndes helt okej att börja skolan igen faktis,
inte riktigt kul att jobba & så men att träffa alla
& så riktigt kul är dte faktis .. sen började malin
i våran klass oxå, riktigt söt & goo tjej är hon :*







freddy törnqvist, med dig är jag lycklig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0