:*

Fredag!
 
vart en skön dag träffa malin på dagen,vi
gick på stan, träffade freddy , ille & dom dära haha
senhennes kille och sånt .. :) kul vare hon tog bussen
hem vid kvart i 9o eller något sånt haha älskar dig gumman<3
sen vid typ 12 någoting gick jag & mötte freddy  han sovde här
myyyssigt med älsklingen!<3 sen typ ah träffade vi omar en stund
oxå ! puss på fredagen!



älskar dig freddy törnqvist!<3



massvis av kärlek till malin!<3









lördagen :
vaknade brevid älsklingen typ vid 1 kanske (?)
klädde på oss & lite sånt .. sen vid 2 drog han
sen träffade jag älsklingen jessica!<3
vi drog upp på stan tror jag hihi , :)




jag älskar dig jessica ruud lindholm !<3








söndag!
vaknade brevid bästa!<3 typ vid 12 kanske(?)
ah kul vare i alf .. ringde danne & tom dom kom till
stan & lite sånt, träffa massvis av roligt fok på
stan med!<3 jag älskar er alla tjejer & killar ;d<3
sen kom min syster hit oxå!:D<3

kl är nu typ 21.40 ska snart suuuusssa kudde;D<3








18 agusti 2008!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0