freddy törnqvist :*

I dag har jag gjort lite allt möjligt på förmiddaggen va jah ute, med lejla & krille & diwan (?)
sen skulle jag till sjukan hämsta lite saker och så .. sen åt jag lite ..sen så snacka ja med elise
vi gick till freddy, fy va skönt det va att se dej så pass pigg ialf .. du kommer klara det hära freddy
vi finns för dig .. jag kommer ALTID finnas för dig va det än är .. så GLAD att se dej i dag ialf
kan inte beskriva hur dte känns ialf .. älskar freddy törnqvist ... ( som kompis då då) men han
betyder så jävla mycket .. skulle inte kunna beskriva hur det skulle vara utan dig gubben (L)
du har allt & lite till .. ha det bra .. puss :*



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas eran vän klarar sej ! (F)

2008-08-12 @ 00:36:45
URL: http://emmaangeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0