lite allt :*

      -V-      

Elise du ska bara veta hur glad jag är när jag är med dig,
du betyder obeskrivligt mkt, jag är ärlig att jag skriver & säger
kommer från hjärtat .. jag älskar dig värkligen .. tänk om
jag inte hadde en som under bar vän som du .. jag kommer
inte i håg någon gång vi har sagt alldrig mera du ??
nej för det har vi nt gjort vist har vi tjafsat & bråkat lite men
jag kommer alltid att älska dig!<3 & det vi du eller det borde
du veta vid det här lagret i alf .. <3<3










I dag vart det malin & elise en stund malin .. :*
vart stan köpte skor & maaaaaaaaaat mc haha
thooookkkkisar är vi jaaao ;D
hahha jag älskar er tjejer <3







malin nu i våran klass, det är kul
att det är en  ny tjej i klassen ;p
söt & gooo tjej är du <3<3












FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRLÅT!!!!
:'(
jag ville inte att det skulle bli så här ,
men du m¨ste aceptera mig! jag har andra med
men det är dig jag ÄLSKAR mest .. du kommer alltid vara min
bästa! & det vet du det jäller bara att tro eller inte tro ..
jag älskar dig tjejen ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3</3
kommer detbli som föut tjejen ? :(
jag okmmer alltid minas när jag gick in i klassrumet & såg
dig sitta där ! <3 fy vad jag älskar dig! <3



          

Kommentarer
Postat av: elise :*

gumman, du betyder mer än du tror.

även fast vi inte alltid är glada på varandra.

men vad vore elise och erica utan små tjaffs och bråk ?

jag älskar dig otroligt mycket, du kommer alltid vara min bästa vän! <3<3<3<3

2008-08-22 @ 16:00:01
URL: http://eliseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0